Efficiënt, Efficiënter, Efficiëntst
Onze workflow werkt! En is vreselijk efficiënt. Maar in onze ogen is er altijd ruimte voor verbetering, daarom ook de naam van deze blog! Wij werken er dagelijks aan om de meest efficiënte workflow te behalen.
Een efficiënte workflow is essentieel. Zonder goede workflow verlopen projecten niet soepel en dat werkt ook door in het contact met klanten en de uiteindelijke prijs. Bij Anytime hebben wij een workflow gevonden die voor ons en onze klanten goed werkt. Efficiency is voor ons het sleutelwoord om de kosten laag te houden en de kwaliteit hoog!
Bekijk onze video om een duidelijk beeld te krijgen van onze workflow!
Onze workflow
Er zijn twee afdelingen waar onze klanten mee te maken hebben. De Traffic en de Studio. Bij de Traffic-afdeling komt een opdracht binnen. Al het klantcontact over de opdracht loopt via deze afdeling, en bij hen kun je met alle vragen terecht. De Traffic-afdeling verdeelt de opdrachten onder de collega’s op de Studio. Onze Studio is het hart van Anytime. Hier worden alle materialen die de klant nodig heeft, gemaakt. Op de Studio zit een team designers, die de mooiste ontwerpen maken. Het unieke van onze Studio is dat er een sterk team van creatieve designers zit, zonder aansturing van een dure artdirector. Op de studio hanteren wij het vier-ogen-beleid. Onze designers controleren én beoordelen elkaars werk altijd. Hierdoor blijft de kwaliteit hoog, de lijnen kort en de factuur laag.
Als de eerste opzet van de opdracht is gemaakt, stuurt de Traffic-afdeling deze terug naar de opdrachtgever en is er ruimte feedback. Als een klant vragen heeft over een opdracht, kan er direct geschakeld worden met één van onze designers. Zo komen we samen tot het beste resultaat. Bij akkoord worden de bestanden uitgeleverd en kijken we uit naar een volgende opdracht!
Efficiëntie bij onze klanten
Ook bij onze klanten helpen wij met het organiseren van een efficiënte workflow. Wij maken, als dat gewenst is, een online-briefingsformulier op klantniveau (passend in hun systeem of workflow). Want door een op maat gemaakt briefingsformulier kan de klant makkelijk een opdracht doorgeven via een website. En alle informatie die wij nodig hebben voor een opdracht, wordt door ons in het briefingsformulier gezet want dan is de briefing altijd compleet. Ook adviseren wij klanten graag op het gebied van het archiveren van alle communicatie-materialen. Zo hebben wij voor klanten een op maat gemaakte Cloud-opslag opgezet, waar wij de ontwerpen kunnen uploaden. De klant kan hier te allen tijde bij om de opdracht te bekijken en feedback te geven.
Efficiënt, efficiënter…
Onze workflow hebben wij door de jaren heen verbeterd en herzien. We kunnen met trots zeggen dat de workflow die wij gevonden hebben werkt voor ons en onze klanten. Maar dat betekent niet dat we er zijn. Want iedere dag leren we, en we staan altijd open voor tips van klanten en collega’s om onze workflow te optimaliseren.
Op die manier zet je namelijk dagelijks de puntjes op de i! En wordt het efficiënt, efficiënter…
Over Anytime
Anytime is een partner in design, vormgeving en dtp. Betrouwbaar en kundig, zo zeggen onze klanten. We werken graag samen. En dat kan in vele vormen.
Meer blogs

Waarom je huisstijl opfrissen?
Waarom je huisstijl opfrissen? Een opfrisbeurt voor je huisstijl! Dat

Gebruik animatie in je marketing!
Gebruik animatie in je marketing! Waarom zou je animatie gebruiken

De kracht van een goed huisstijl handboek
De kracht van een goed huisstijlhandboek Waarom is je huisstijl